Po éře minimalismu, která vykvetla na mezinárodních molech devadesátých let v podobě návrhů Helmuta Langa a Jil Sanderové a později našla svou komerční odpověď ve značkách Acne anebo American Apparel, slaví od minulého roku návrat na scénu doba logová. Ad absurdum nový trend ve své kolekci dovedl britský návrhář španělského původu Robert Piqueras.
Pokud si tedy stále ještě myslíte, že „silence is the new loud“ a o opravdu dobrém vkusu svědčí pouze šatník plný oblečení v padesáti odstínech šedi, pak vás nejnovější fotografie, jež Piqueras nafotil pro magazín Fucking Young! zajisté vyvedou z omylu.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.