Jakmile odezní mánie zvaná burčák, zaplaví trh mladá, sotva dokvašená vína aktuálního ročníku. Říká se, že víno potřebuje čas, přesto se zákazníci po Beaujolais nouveau či svatomartinském vrhají a skupují je, jako by to měla být jejich vína poslední.
"Serióznější" vínomilci ale ohrnují nos, podobná vína pro ně představují div ne odpad, který nestojí za pozornost. Je tedy na svatomartinském víně nejlepší pečená husa, která se k němu tradičně podává, nebo má smysl dát šanci i obsahu lahve? A proč z tuzemských vín budí takové nadšení právě svatomartinská v krátkém období roku?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.