Tamara Kotvalová chce zákazníkům nabídnout nové, prestižní značky, zároveň po vzoru švýcarských hodinářských společností vytváří z Carollina rodinnou firmu.
HN: Zájem o mechanické hodinky vloni opět vzrostl, letos jsou obchodníci v odhadech opatrní, zejména kvůli klientele z Asie, posiluje Evropa. Rostla vloni i vaše firma a pomáhá tento proevropský trend i obchodu v Česku?
Loňský rok se u nás nesl zejména ve znamení otevření butiku Rolex. Vedení Rolexu si pečlivě vybírá, koho do své rodiny přijme. Získat zastoupení formou samostatného butiku této značky znamená pro obchodníka jistotu - důkazem jsou tržby, které narostly od otevření samostatného obchodu o neuvěřitelných 300 procent. V minulém roce jsme dojednali také několik významných zastoupení do našeho hodinářství a klenotnictví Carollinum, jako byla hodinářská značka Roger Dubuis, jejíž hodinky se pyšní prestižní ženevskou pečetí, nebo francouzského šperkaře a hodináře Chaumet.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.