V dubnu loňského roku oznámil šéf sociální sítě Facebook Mark Zuckerberg velký obchod. Za miliardu dolarů „jeho“ Facebook koupil Instagram. Byla to největší investice, do jaké se pustil. A co si vlastně pořídil?

Mladou společnost, které se podařilo vytvořit nejpopulárnější neplacenou aplikaci na úpravu a sdílení fotografii propojenou s „fotografickou“ sociální sítí. Na získání miliardové hodnoty v dolarech stačil Instagramu pouhý rok od „uvedení na trh“. Důvod je jednoduchý: je zdarma. A navíc vyřešil tři základní problémy fotografování mobilem:

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se