Zákazníci jsou ochotni zaplatit za kvalitu a poctivé řemeslo. I proto Ferruccio Ferragamo, syn slavného obuvníka a prezident společnosti Salvatore Ferragamo, nechává dosud vyrábět všechno zboží pouze v domovské Itálii. Z malé obuvnické značky vytvořil globální módní dům. Ferruccio Ferragamo přitom dodnes udržel vlastnickou kontrolu své rodiny nad firmou a úspěšně ji uvedl na burzu. V Praze zahajoval výstavu o Marilyn Monroe, pro niž jeho otec stvořil mnoho párů luxusních bot.
HN: Ve vašem obchodě ve Florencii a nyní po omezenou dobu i v Praze prodáváte repliky bot, které váš otec v minulosti ušil pro slavné zákaznice. Jak je pro vás taková historická produktová řada důležitá?
Vždy jsme chtěli, aby práce mého otce Salvatora Ferragama nebyla jen uzavřenou, ale i živou historií naší firmy. A takovéto speciální řady jsou dobrým příkladem, jak ozvláštnit nabídku v obchodě a nabídnout něco výjimečného – třeba jako jsou boty Ferragamo Creations, které nosila Marilyn Monroe. Samozřejmě dnes už nestavíme svůj úspěch jen na slávě a umění mého otce. Jsme moderní značka. Ale právě proto je důležité si držet to, v čem jsme unikátní. A to je i archiv bot mnoha našich výjimečných zákazníků. Jsme na něj náležitě hrdí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.