Mladík přechází před plátnem, na které z notebooku promítá obrázek rozdělený napůl. Na jedné straně je dívka, která přemýšlí o nápadité židli, na druhé, za bytelnou zdí, je designér, který ji zrovna dokončil. „Cílem našeho webového projektu je propojit návrháře a lidi, kteří se zajímají o design,“ komentuje vyobrazení mladík.
Pak ukáže náčrtek připravované webové stránky. „Co na to říkáte?“ obrátí se na asi dvacetičlenné publikum. Jsou to mladí lidé ze začínajících firem neboli „start-upů“, kteří se sešli v královéhradeckém Technologickém centru.
Scházejí se tu pravidelně, každý z přítomných má vždy deset minut na to, aby vysvětlil, kam se se svým byznys projektem právě dostal. Ostatní se ptají, mají připomínky, upozorňují na případné slabiny. Všechno ale probíhá v přátelské atmosféře, cílem není kolegu odstřelit, nýbrž poskytnout mu zpětnou vazbu. Tohle sousloví se ve světě „start-upů“ cituje velmi často.
Ještě na vás čeká 70 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.