Mladík přechází před plátnem, na které z notebooku promítá obrázek rozdělený napůl. Na jedné straně je dívka, která přemýšlí o nápadité židli, na druhé, za bytelnou zdí, je designér, který ji zrovna dokončil. „Cílem našeho webového projektu je propojit návrháře a lidi, kteří se zajímají o design,“ komentuje vyobrazení mladík.
Pak ukáže náčrtek připravované webové stránky. „Co na to říkáte?“ obrátí se na asi dvacetičlenné publikum. Jsou to mladí lidé ze začínajících firem neboli „start-upů“, kteří se sešli v královéhradeckém Technologickém centru.
Scházejí se tu pravidelně, každý z přítomných má vždy deset minut na to, aby vysvětlil, kam se se svým byznys projektem právě dostal. Ostatní se ptají, mají připomínky, upozorňují na případné slabiny. Všechno ale probíhá v přátelské atmosféře, cílem není kolegu odstřelit, nýbrž poskytnout mu zpětnou vazbu. Tohle sousloví se ve světě „start-upů“ cituje velmi často.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.