Velká bílá cesta (The Great White Way), jak se náměstí Times Square díky záplavě světel též přezdívá, prochází poměrně podstatnými změnami, které ovšem pozornosti nezainteresovaného návštěvníka zůstávají utajeny.

Podoba, do které Times Square v poslední době dorůstá, nese znaky nákupní zóny, jíž dominuje především zboží nižších a středních cenových relací. V duchu této zmiňované tendence lze proto chápat i nejnovější záměr švédského oděvního řetězce H&M, který na nejprestižnější adrese 4 Times Square (paradoxně též sídla světoznámého vydavatelství luxusních módních časopisů Vogue a Vanity Fair) otevírá jednu ze svých četných poboček.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se