Když se sejdeme v restauraci Lichfield v hotelu Augustine na pražské Malé Straně, objedná si jen červené víno a mátový čaj. „Pořádné jídlo teď nestíhám, mám v Praze jen pár hodin a další čtyři schůzky,“ omlouvá se hned s italsky širokým úsměvem Giorgio Ballerini, obchodní ředitel milánské společnosti ISA. A tak „obědváme“ víno a on se hodně směje a mluví rychle a živě o luxusním hedvábí, kožešinách a pravidlech módního průmyslu.
„Pokud chcete uspět, musíte být stoprocentně orientovaní na značku. Na schůzku s módními návrháři si vždycky beru jejich doplňky. Když jdete k lidem od Diora, prostě musíte mít Diora,“vypráví Ballerini, jak někdy za den i pětkrát mění klobouk nebo sluneční brýle.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.