Když v lednu Karl Lagerfeld, kreativní ředitel domu Chanel, dostal bílé koťátko, byl to pro mnohé důkaz, že má slavný návrhář přeci jen lidské srdce. Nikdo ale netušil, že se z obyčejné kočky stane za pár měsíců ta nejslavnější kočka na světě. Nebo alespoň v módním světě.
Choupette, jak se dlouhosrstá siamka jmenuje, má život, který by jí mohl leckdo závidět. O její pohodlí se starají dvě chůvy – jedna přes den a druhá v noci, kdyby si kočička chtěla hrát. Chůvy mají také za úkol psát Choupette deník a zaznamenávat všechny důležité události. Choupettin deník už má prý šest set stran a Lagerfeld by ho rád v budoucnu vydal i knižně.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.