Francouzskou značku Louis Vuitton ztělesňuje její logo - iniciály LV se stylizovanou hvězdou a čtyřlístkem. Dočasně ho ale nahradí barevné puntíky. Značka se totiž rozhodla vytvořit limitovanou kolekci navrženou japonskou umělkyní Yayoi Kusamou, pro kterou jsou právě barevné tečky a puntíky hlavním vyjadřovacím prostředkem.
Speciální puntíkatá kolekce se bude v létě prodávat jen v sedmi obchodech na světě - v New Yorku, Hong Kongu, Singapuru, ve dvou buticích v Tokiu, v Paříži a Londýně. Není to poprvé, co Louis Vuitton od základů změnil své logo. legendární se stala "graffiti" kolekce od Stephena Sprouse nebo spolupráce s japonským umělcem Takashi Murakamim, který logo Louis Vuitton navrhl ve výrazných barvách.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.