Místo rovnic PET lahve, místo výkladu dohadující se děti. Takhle se učí matematika podle Milana Hejného. Zatím na několika základních školách, tamní žáci ale dosahují nadprůměrných výsledků. A matematika je baví, což je v Česku spíše výjimkou.
„Na prvním stupni se klade důraz na nácvik sčítání, odčítání, násobení a dělení, písemně i zpaměti. Jenže to děti nebaví, protože u toho intelektuálně nepracují, ale flákají se. Pomalí žáci zase mají strach z neúspěchu,“ myslí si Milan Hejný, který s kolegyněmi z katedry matematiky a didaktiky matematiky Pedagogické fakulty v Praze napsal sérii učebnic pro první až pátou třídu.
Ještě na vás čeká 80 % článku. S předplatným HN můžete začít číst bez omezení a získáte plno dalších výhod!
Máte již předplatné? Přihlaste se.
Nebo si kupte jen tento článek za 19 Kč.
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.