Zatímco Designblok už se po 13 letech na české kulturní scéně etabloval natolik, že se jej účastní víc zavedených firem z oboru než neznámých talentů, vyrojila se spousta dalších akcí ve formě bazarů či marketů.

"Byla za tím potřeba nějakého místa, kde je možné prezentovat svou tvorbu a zároveň ji rovnou prodávat, protože o to v našem oboru jde. Dělat si skleničky jen do galerie nemá příliš smysl a české firmy designéry prozatím tolik nevyhledávají," vysvětluje impulz k založení Design Supermarketu Henry Wielgus.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se