Návrhářka Consuelo Castiglioni nepatří k těm tvůrcům, kteří by vyhledávali pozornost médií a veřejnosti. Oblečení je pro ni důležitější než reklama. Její značka Marni vznikla v roce 1994 vlastně omylem - její muž obchodoval s kožešinami a Castiglioni chtěla jeho podnikání obohatit i o kožešinové modely. Měly úspěch a záhy přišlo na to, že je třeba navrhnout i oblečení, které by se nosilo pod nimi.
Vzory inspirované 50. a 60. léty, výrazné barvy a uvolněný střih, který není nikdy příliš provokativní - takové je oblečení s nádechem retra, které si oblíbila i šéfredaktorka americké Vogue Anna Wintour. Kolekce, která vznikla pouze pro řetězce H&M, má v Česku premiéru ve čtvrtek 8. března v pražské prodejně v pasáži Myslbek.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.