Šátek Hermes
Foto: Hermes/Vicente Sahuc
Je to jedna z největších záhad světa luxusu 21. století. Zatímco jiné módní značky dělají psí kusy, aby si v nepříznivé době udržely své zákazníky, do Hermes se davy lidí hrnou tak nějak samovolně. Přitahuje je nenápadný luxus, dokonalé zpracování a nadčasový design. Kolem tohoto ostrova hojnosti ale nebezpečně krouží jeden hladový žralok, který by si z něj rád urval svůj kus.

Kouzlo módního domu Hermès přitahuje různé druhy lidí. Britská královna Alžběta II. se už desítky let neobejde bez jemných hedvábných šátků a pro pohádkově bohaté hráče koňského póla je hlavním dodavatelem koňských sedel. Hvězdy typu Victorie Beckhamové či Madonny mají doma sbírku legendárních kabelek „birkinek“ a mladé dívky tráví celé léto na brigádě, aby si za výdělek mohly koupit alespoň malou drobnost.

Skupinu LVMH, společnost vlastnící luxusní značky, jako je Louis Vuitton, výrobce šampaňského Moët Hennesy a desítky dalších včetně Guerlain, Kenzo nebo Givenchy, ale Hermès přitahuje ze zcela jiného důvodu. Je to totiž jedna z nejúspěšnějších značek na trhu, a to i navzdory ekonomické krizi, která ostatní módní domy válcuje.
Hermès se podařilo za první polovinu loňského roku vydělat 1,5násobně více než v předchozím roce.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.