Kouzlo módního domu Hermès přitahuje různé druhy lidí. Britská královna Alžběta II. se už desítky let neobejde bez jemných hedvábných šátků a pro pohádkově bohaté hráče koňského póla je hlavním dodavatelem koňských sedel. Hvězdy typu Victorie Beckhamové či Madonny mají doma sbírku legendárních kabelek „birkinek“ a mladé dívky tráví celé léto na brigádě, aby si za výdělek mohly koupit alespoň malou drobnost.

Skupinu LVMH, společnost vlastnící luxusní značky, jako je Louis Vuitton, výrobce šampaňského Moët Hennesy a desítky dalších včetně Guerlain, Kenzo nebo Givenchy, ale Hermès přitahuje ze zcela jiného důvodu. Je to totiž jedna z nejúspěšnějších značek na trhu, a to i navzdory ekonomické krizi, která ostatní módní domy válcuje.
Hermès se podařilo za první polovinu loňského roku vydělat 1,5násobně více než v předchozím roce.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se