Kouzlo módního domu Hermès přitahuje různé druhy lidí. Britská královna Alžběta II. se už desítky let neobejde bez jemných hedvábných šátků a pro pohádkově bohaté hráče koňského póla je hlavním dodavatelem koňských sedel. Hvězdy typu Victorie Beckhamové či Madonny mají doma sbírku legendárních kabelek „birkinek“ a mladé dívky tráví celé léto na brigádě, aby si za výdělek mohly koupit alespoň malou drobnost.
Skupinu LVMH, společnost vlastnící luxusní značky, jako je Louis Vuitton, výrobce šampaňského Moët Hennesy a desítky dalších včetně Guerlain, Kenzo nebo Givenchy, ale Hermès přitahuje ze zcela jiného důvodu. Je to totiž jedna z nejúspěšnějších značek na trhu, a to i navzdory ekonomické krizi, která ostatní módní domy válcuje.
Hermès se podařilo za první polovinu loňského roku vydělat 1,5násobně více než v předchozím roce.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.