Módní domy se předhánějí v tom, jak své zákazníky zaujmout. Nejnovější kampaň značky Dior je toho důkazem. Francouzská společnost se totiž inspirovala světem starých počítačových her.

Rtěnka se tak promění v "nenažraného" Pacmana, oční stíny v míček v tenisu a dekorativní kosmetika posloužila i jako prostředí pro stylovou "plošinovku" nebo oblíbený Tetris.

Dior GAMES

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist