České televizní publikum se nadále drolí. Poté, co novácká Česko-Slovenská SuperStar zatím jen jednou dosáhla milionové hranice sledovanosti (a diváci namísto talentových show stále častěji přepínají na normalizační seriály v čele s Majorem Zemanem a Ženou za pultem na digitální TV Barrandov).
Teď na roztříštění televizního publika doplatila i Česká Miss.
Raději přírodu, nežli krásky
Jindy spolehlivé divácké lákadlo, jakým soutěž krásy po léta byla, uplynulou sobotu v hlavním vysílacím čase v televizi Prima vidělo jen 820 tisíc lidí. Loni přitom stejné klání organizované Michaelou Maláčovou vidělo přes 1,7 milionu diváků. Tehdy ale přenos vysílala televize Nova.
S komerční jedničkou televizního trhu se Maláčová, která je nyní majitelkou obou soutěží krásy a spojila je do jediné víc než tříhodinové show, loni rozešla a soutěž "přestěhovala" právě na Primu.
Prima Love spustila růžové vysílání, sází na Rodinná pouta a Ally McBealovou - čtěte ZDE
Nova kapitulovala. Šeherezádu po týdnu nečekaně stahuje z prime-time - čtěte ZDE
Teď se ukazuje, že to možná byla chyba – Česká Miss například na Primě neměla tak zřetelnou marketingovou propagaci, jakou jí dříve zajišťovaly masivně nasazované upoutávky a předěly na Nově, která tradičně už několik týdnů před konáním Miss zásobila diváky nekonečnými medailony soutěžících a upoutávkami na samotný přenos.
Na konkurenční Nově se navíc sobotní přenos České Miss kryl s prvním živým "vyřazovacím" semifinále talentové soutěže Česko-Slovenská SuperStar.
Tu v sobotu večer vidělo 874 tisíc diváků. Vítězem večera je pak zcela překvapivě zábavní cyklus Zázraky přírody, který ve veřejnoprávní ČT1 vidělo 995 tisíc diváků.
Donutil je jistota
Z hlediska celkové sledovanosti uplynulého víkendu se navíc znovu potvrdilo, že tuzemský divák je především loajální k původní české produkci s oblíbenými českými herci, byť jde už o pořady desetkrát reprízované.
Milionovou sledovanost, o niž dlouho usiluje třeba SuperStar (a dosáhla na ni těsně teprve v neděli), snadno překonal Zdeněk Troška s komediálním Kameňákem (v pátek večer na Nově sledovanost 1,14 milionu diváků) a především nedělní pásmo povídek 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem.
Zdánlivě okoukaný formát tuto neděli na ČT1 v prime-time opět nalákal přes 1,63 milionu dospělých diváků.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist