Zlatavý čtyřlístek a čtyřcípá hvězda na tmavě hnědém podkladu se na první pohled nezdá jako motiv, po kterém by šílely miliony lidí po celém světě. Když se ale k němu přidají dvě písmena LV, tedy Louis Vuitton, je o úspěch postaráno.
Ať už se tato dvě písmena objeví na čemkoli, okamžitě se z toho stane hit. Francouzská značka s téměř 160letou historií je jednou z nejžádanějších značek na světě. Vlastnit kabelku LV se dokonce stalo symbolem příslušnosti k určité sociální vrstvě. V čem vězí tajemství jejího úspěchu?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.