Zlatavý čtyřlístek a čtyřcípá hvězda na tmavě hnědém podkladu se na první pohled nezdá jako motiv, po kterém by šílely miliony lidí po celém světě. Když se ale k němu přidají dvě písmena LV, tedy Louis Vuitton, je o úspěch postaráno.

Ať už se tato dvě písmena objeví na čemkoli, okamžitě se z toho stane hit. Francouzská značka s téměř 160letou historií je jednou z nejžádanějších značek na světě. Vlastnit kabelku LV se dokonce stalo symbolem příslušnosti k určité sociální vrstvě. V čem vězí tajemství jejího úspěchu?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se